NezB38 Günde 3 kere parka gittiğimiz oluyor. Arada zorunlu olarak dışarıda işim olduğunda çıktığımız seferleri saymıyorum bile. Parktan gitmeden önce kaç dakika sonra gitmemiz gerektiğini ve sebebini söylüyorum. Son 5 dk kala tekrar hatırlatıyorum. Zaman dolduğunda da parka görüşürüz diyip çıkıyoruz. 2 yaşı çok sevdim ben şahsen. Anlıyor, konuşuyor, hatırlıyor, sinirlendiği üzüldüğü anlar yaşıyor sonrasında bunu anlatıyor çözmeye çalışıyoruz, çözemezsek başka alternatifler buluyoruz. Elbette ağlıyor, sinirleniyor, kimi zaman krizler geçiriyor. Kocaman insanlarız biz bile gün içinde elli farklı duygu yaşıyoruz. Onun da bazen patlama anı, pembe bardak kirli olduğu için sarı bardağı kullanmak zorunda olması olabiliyor. Sorununu çözemezsek en son çare suyla ya da kumla oynayabileceğimizi söylemek oluyor. Her zaman olmasa da çoğunlukla bu seçenekler ona çok iyi geliyor.