hayatgzl Kızımın ateşi var ama fitilin tamamınımı kullanıcam yoksa yarısınımı bilen varsa yazabilirmi acil
Benanneoldummm hayatgzl şırınga ile çekin ve hepsini birden değil 1-2 ml ile vermeyi deneyin, kolunuza yatırıp bir başkası sıksın bence. Biz 13 aylığız o şekilde yapıyoruz