Kizlar iyi geceler 7 aylık kızım var 5.5 aylıkken ek gıdaya başladım doktorumuz söylediği için kilo alımı az dedi bide bronşit geçirdi. Kızıma yemek veriyorum haddinden fazla yiyo yiyen çocuk iyidir derler ama yemeğin hemen arkasından devam sütü istiyo yani onu istediğini artık bı ev kişi anlıyoruz az birsey ondan da veriyorum sonra fazla geliyor kusuyor vermesem ağlama krizleri tutuyor sürekli süt versem oda yetecek ama ek gıda vermesem olmaz şaşırdım napacagimi akıl verin lütfen