Merhaba hanımlar, oğlum 17 aylık. Şimdi size 2 hafta öncesine dönüp bu süreci anlatacağım. Öncelikle oğlum doğduğundan beri bana uyku konusunda aman aman bariz şeyler yaşatmadı. Sadece 4. Ve 8. Aylarda uykuya geçişte çok zorlandık sonra düzeldi. Diş, ağrı, hastalık vb şeyler dışında da çok uyanan bir bebek değildi zaten 1 ya da taş çatlasın 2 kere felan uyanırdı eğer derdi yoksa. Neyse 2 hafta önce emzirdim yatağa koydum yastık almaya gittim bir geldim ki uyumuş. Ayağımda sallıyordum bu arada ve uykuları aşırı kısalmıştı son zamanlarda. Sonrasında dedim ki demek ki bu çocuk kendi başına uyuyabiliyor artık ayakta sallamak yok. 2 haftadır emzirdim yatırdım, saçını sevdim şarkılar söyledim sakinleşene kadar pat pat yaptım ve pış pış diyerek uyuttum. İlk 10 dk pat pat yapıyorum sonra sadece pış pış tamamen sakinleşince bırakıyorum ve bu şekilde sağa dön sola dön uyuyor. Bu bir eğitim mi onu da bilmiyorum. Doğduğunda beri de uyku saati ve rutini var bu arada. Sorum şu, tahmini ne zaman beşiğine bırakıp dışarıya çıkıp uyumasını beklemeliyim? O kıvama geldiğini nasıl anlamalıyım. Bu konu hakkında bilgim sıfır, İnternette de bilgi yok denecek kadar az. Desteksiz uyuyor ama yanında uykuya geçene kadar bende oluyorum. Bu da mı bir destek? Bilenler beni de bilgilendirebilir mi?