Lovemoombaby Selam kızlar Ramazan ayı için ne gibi hazırlıklar yapıyorsunuz önerileri olan varsa paylaşalım birbirimizle
Berilsmom13 Lovemoombaby sarma sarıcam hem kara lahana hem yaprak onun dışında kayınvalidem erişte yaptı bide yufka açtı sağolsun buzluğuma attım
Lolik Lovemoombaby yemeklik-çorbalık köfte Börek Gözleme (sahura pratik çıkarıp pişiririm dedim) Bakliyat haşlıyacam atıcam Annem içli köfte yapıcak Yeterli benim için sebzeyi falan taze alıp yapıyorum zaten
Asyaveannesi04 Lovemoombaby Nohutları haşladım, köfte yaptım yazdan bezelye, fasülye felanda koymuştum zaten
Menessasmom Lovemoombaby ben annemle yapıcam içli köfte sigara böreği normal patatesli börek mantı köfte bide nohut fasulye falan yeterli oluyor zaten az yeniyor
Bekirtalhammmm Mantı yaprak sarması katmer sırada köfte var sonra da kete🤣🤣🤣 ama buzluk doldu eşimi derin dorucu almaya ikna etmeye çalışıyorum