Merhaba doğum yapalı 2 ay oldu.Aşırı derecede bel ağrısı yaşıyorum bunda emzirme pozisyonuda etkili oldu onu değiştirmeye çalışıyorum fakat çok ağrıyor bunu yaşayan var mı neler yaptınız? Son çare doktora gitmeyi planlıyorum acaba doğumla ilgili mi yoksa vücudun dengesi değiştiği için mi oldu bilemiyorum ama çok ağrı çekiyorum.