Kızlar arkadaşlarla altın gününe gırdım
Her ay para kalırsa altın alıyoruz zaten ama
Hem aktıvıte olsun onlarla görüşelim diye girdim hemde fazla mal göz cıkarmaz dedim
Fazladan harcayacağımıza daha ıyı olur dedim
Ana geri çıksam mı acaba dıye düşündüm
Zaten alıp koyuyoruz biz dedim ama bılemedım ya nedense böyle bı hise kapıldım