Değerli anneler nedir bu çalışan annelerin dramı!
Sabahın köründe yataktan kazıyarak götürüyorum, kreşe bırakması ayrı trafiği ayrı, kreşte tatlı tatlı videolar geliyor, akşam eve gelince sürekli mızmızlanıyor :/ ne yapacağımı şaşırdım. Evde etkinlik yapıyoruz ondan da hoşnut olmuyor sürekli meme istiyor uykuya geçme desen ölüm gibi aynı durumları yaşayan var mı (20 aylık)