Tugbazk07 eczanelerde satılıyor ama dozunu doktor ayarlamalı fazla ölçek kabız yapabiliyor. Sanırım biz 90ml e kadar yarım ölçek 120itibariyle tam ölçek kullanıyorduk emin olamıyorum. Ama mamanız çok iyi bi mama içiniz rahat olsun. Alerji maması kullanıp çok zayıf kalanlrı gördüm hep etrafımda. Bizimkiler prematüreyken dönem bebeklerinin önüne geçtiler. Aptamil anne sütüne en yakın olan mama olduğu için doktorlar ısrar ediyor