Obsesifk [bilinmeyen] kendi doktorunuza danışıp daha doğal olan ürünler isteyebilirsiniz. Özel damlalar var verdikleri
deletedmom4842 [bilinmeyen] Ben 10 gün kullandım kaka sayısı azaldı oğlumun parabende var dediğin gibi değiştireceğim bende
MeltemErgn Kac damla verıyorsunuz?bide verdıktrn sonra hrmen meme verılıyor mu yoksa bi bekleme süresi var mı?
deletedmom4842 MeltemErgn Bekleme süresi var 1 saat kadar ama bebek beklemediği için bende beklemiyorum 7 damla veriyordum
MeltemErgn deletedmom4842 [bilinmeyen] benm bebegım 4 aylık .ebe 4damla ver dedi.arkadasmnda aynı ona bebek 7kılo 7damla demiş .neye gore oluyor anlamadm
MeltemErgn [bilinmeyen] baska nasıl verılırki😅degerlere bakmadan afaki yazıyorlar .hiç vermek istemıyorm da olmuyo işte .parabensz muadılı varmıymıs peki bilginiz var mı?
Tugbaelifumay [bilinmeyen] bizde bugün doktora gittk 4.ayda kan damlasına baslıcaksınz sağlık ocağının verdiğini kullanmayın ben başka ilaç önercem onda paraben var dedi. Şuan bilmiyorm ama
Kaganpasa20 Tugbaelifumay benim bebegim henuz 10 günlük 15 gün olunca basla diye saglik ocagi bi damla verdi. Bu zararli diye bahsedilen damla o mu acaba
GHSU Kaganpasa20 o d vitamini ama bi arkadaşım söyledi çocuğunun doktoru kullanmayın onu demiş tera d3 ü yani ben duyunca kestim devit 3 veriyorum şuan eczaneden aldığımızı
MSakman [bilinmeyen] bizim doktorumuz sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanmamamızı ek gıdaya geçince keçiboynuzu özü kullanmamızı söyledi.
Beren46 Valla bnada verdi kararsız kaldım napsam kızıma kullanmadım gereksiz oldugunu dusunuyorum mesela oglumun tırnak etini kestim cok kanadı acaba gereksiz yere kan ilacımı veriyoruz neye göre veriyoruz bn hic anlamıyorum ebe varsa bu post la ilgilense cok sevinırım