9 aylık ikizlerim var ve son birkaç gündür sürekli ağlıyorlar.. kendimi çok çaresiz ve bitkin hissediyorum , doğduklarında beri bu kadar huysuz oldukları zaman olmamıştı alt dişleri çıkıyor o yapıyor sanırım ya da atak dönemi var mı bu aylarda yorum yazarsanız çok sevinirim 🌸