İlk aylar bips vermiştim sonra kauçuk kısa sürede şişiyor diye avent e geçtim, ilk verişiöde tuttu hem de bips den daha rahat tutmuştu. 4,5 aydan sonra sadece uykuya geçişte vermeye başlamıştım. Şuan 16 ay dolmak üzere sadece emzik veriyorum direk uyku moduna geçiyor.