E bebekte bi ürün aldım 700 TL lik yalnız 2 ay olucak hala iadem yapılmadı arıyorum iade oldu bankanızla alakalı diyorlar bankayı arıyorum iade talep görünmüyor diyorlar tekrardan e bebeği aradım gün içi sizi arayıp referans kodu vericez iade edildiğine dair diye . Size SMS olarak mail yolu ile dekont attık dediler oda gelmedi e Bebekten veya herhangi bi alışverişte böyle bi sorun yaşayan oldumu