Ozlemtanirikbal sabah 7 veya 8 gbi uyanir en gec 11 gbi uyur 13:00 a kadar 16 00 gbi tekrar uyur 18:00uyanir..gece uykusu 21:00 gexmeyi cok sewiyor bizmki hava guzel sk sık disari ckiyoruz..ewdeysek kitap okuyorum oyunlar oynariz..oyun mati uzerinde zaman gecirir brlikte oynuyoruz..sk skta kndi oyun becerisi gelissin diye birakirim kndi kndine oyalanir..pop up kitaplari cok sewiyor onlari inceler bol bol..