Papatya-eylul88 Kizlar 4 aylık olup bebegi hala şaşi olan varmı arada sanki şaşı bakıyor eskiden daha çoktu dr.normal dedi.göz doktoruna göturucem ama sizede sormak istedim.genelde oluuor dedi dr.sizin ne zman geçti??
nevakus Papatya-eylul88 6 aya kadar normal canım. Ama 6 aydan sonra devam ederse mutlaka iyi bir göz doktoruna götürün. Sürekli mi şaşı yoksa kayıyor mu? Benim kızımda da hipermetrop var 11 aylıktan beri gözlük kullanıyoruz şimdi 22 aylık ama kayma şeklindeydi bizimki.
kisacanil Papatya-eylul88 merhaba bugün kontrole gittim çok şükür doktor herhangi bir problem görmedi. 6. Aya kadar normal mı diye sorduğumda da onay aldım:) gene arada devam ederse 1 yaşına kadar getirirsiniz dedi
Mermaiddd Papatya-eylul88 benim kızımın baya uzun sürdü ama geçiyor çoğu bebek doğduğunda şaşı oluyor merak etme ailede alıcı şaşılık yoksa geçer.
elagozlubircoldelisi Papatya-eylul88 onun için çok büyük ihtimalle geçer diyorlar kulaklara doğru olan şaşılık kalıcı oluyormuş
Papatya-eylul88 nevakus geçmiş olsun sizede.yok sürekli degil arada.eskiden daha coktu hatta onceki aylarda simdi yine bazen oluyor.6 aya kadar normal yani he
kisacanil Benim bebeğimde 4 ay 10 günlük içe doğru arada şaşılık oluyor bende götüreceğim bu ay kontrole
kisacanil Papatya-eylul88 bazen.. hatta bu bi kaç gündür hiç olmuyor gibi çarş kontrole götürücem zeynep kamile, doktora sorar yazarım size de☺️