bebitonunannesi_ Direksiyonu geçtim bikaç gün önce ehliyeti daha almadım,eşimle pratiğe çıkıyorum ama çok bağırıyor yapcağım varsa da yapamıyorum,sinirlendi bi daha benle çıkma dedi.Siz ne kadar süre sonra aktif kullandınız?
Birbebetobiranne bebitonunannesi_ ben ekimde aldım ama ilk zamanlar bebekten dolayı çok pratik yapamadım hala tek başıma çıkmıyorum eşim sağ olsun pratik yaptırıyor artık her gün 1 aya kadar her yere kendin gelir gidersin diyor inşallah 🤲🏻 Eşin o tutumda ise ya özel ders al canım yada çevrende varsa rica et yaza kadar pratikle halleder yazın kendin gezersin inşallah sık sık kullanmadan iyice öğrenilmiyor birde telaş çok oluyor stresten zamanla hepsi geçiyor
Serap-asel bebitonunannesi_ bn özel ders aldım 4saat smdı kndım gıdıp gelıyorum tabıkı usta deılım ama gıdıp geliyorum ıse dar aralana park yapmıyorum rısk almıyorum
Bebegimm1 bebitonunannesi_ geçici belgeyi aldıktan snra hemen çıktım eşime de söylememiştm söylesem izin vermezdi arabayı vururm diye ama kendime güvenim tamdı gezdikten snra eşimin dükkanına gittim şok olmuştu ondan snra hep kendim sürdüm eşimle pratık yapmadm çnkü herkesin kullanması aynı değil bende eşimin araba sürmesini beğenmem oda benmkini beğenmez ben park dahi yapamazdm kendim kullanarak öğrendim
dayes bebitonunannesi_ eşiniz böyle yaparsa daha da soğursunuz illa alışma süreci oluyor ben bebeğimle tek çıkamıyorum hâlâ çünkü oturmayı sevmiyor ağlar ayağa kalkmaya falan çalışır diye endişeleniyorum. Ondan önce eşimle çıkıyordum hata yaptığım da illa ki oluyordu zamanla azalıyor heyecan yatışıyır
Birbebetobiranne bebitonunannesi_ Benim sabit arabam yok eşimin işi gereği ne denk gelirse onunla pratik yapıyorum ama kullanmayı en sevdiğim Mercedes b150 tam bir kadın arabası kibar yüksek konforlu 😍 Hepimiz en iyi şekilde öğrenip en iyilerini kullanalım inşallah
[silindi] Serap-asel özel ders sadece 4 saat mi aldınız toplamda? Ben de paslandım iyice özel ders alacağım gelecek ay, kaç saat alsam kaç güne bölsem diye düşünüyordum
dayes bebitonunannesi_ ay şimdi ne desem bilemedimmmm, almayın desem hevesinizi kırmak istemem alın desem sonra bir şey olsa “hep senin yüzünden dayes” dersiniz arada kaldım 😂😂 ama alın ya en fazla ne olabilir ki ( ben kaldırıma çıkmıştım 😂)
Bebegimm1 bebitonunannesi_ eğer hazırsanz gidin ama panik yaparım derseniz gitmeyin derm burda önemli olan cesaretinizin olması ben arabayı yerinden kaldırıp yokuşda çıkarım vitesde atarım arabayı vurmam tüm her şeye hakimin biliyorm derseniz gidin. bi kere çık tek başına iki üç derken araba sürmekten keyif alıcaksınız 😁
Annebebek7 bebitonunannesi_ sakın öyle bir şey yapma benim ehliyetim vardi sonra pratik yapmak için biri bana öğretiyordu kaza yaptım araba sürmeyi öğrenirken . Araba sürmek öyle çok da kolay bir şey değil Allah korusun birine çarparsın arabayı vurursun. Sakin ol acele etme
nerminn01 bebitonunannesi_ ehliyeti aldıktan 1 hafta sonra trafiğe çıktım 4 ay oldu şimdi her yere gidiyorum tek basıma ,Eşim de illaki müdahale ediyor ama aldırış etmiyorum. Erkekler daha iyi bildiklerini ve bu konudaki üstünlüklerini sergilemek isterler. Tamam hayatım haklısın de geç canım egosunu tatmin et o an sen daha rahat olursun sonrası. Hevesini asla kırma
OncedenGurme bebitonunannesi_ ehliyeti aldıktan sonra iş güzergahımda özel ders aldım. Sonra direkt tek başıma trafiğe çıktım. Önce sağdan sağdan gidin. Sonra zamanla hızlanırsınız. Eşle dostla bu iş olmuyor profesyonel birileri lazım
Sulefurkan OncedenGurme kesinlikle böyle dediğiniz gibi yapılmalı bebekti felan derken bir yıldır kullanmıyorum cesaretim gitti eşimle sürdüm unutmuşum ders almam gerekiyor cesaretimi bekliyorum gelsin 😩🤭
Bebegimm1 bebitonunannesi_ siz yaparsınız yeter ki istekli olun gözünüze kesmeyen yere asla gitmeyin girmeyin ilk seferde kimse mükemmel süremez zamanla ufak ufak olucak hepsi 🥰 yarın güzel haberi bekliyorm😊🥰