2prensannesi__ Şimdiye kadar sadece letgo kullamıştım Dolap uygulamasını da bilmiyorum. Yani yanlış anladıysam düzeltin lütfen. Sattığımız ürünü kargoya sipariş numarası ile veriyoruz ücret almadan vermeden, sonrasında ürün karşı tarafa ulaşıp kargodan teslim alındığında mı para hesaba yatıyor.