Gece ateşi çıkan bebeğinizi ateşi düştükten sonra giydiryor musunuz? Ateşi 38 lerde seyrediyor. Üstünde sıfır kollu zıbın ve ince pijama var odanın sıcaklığı da 21,5 dereece. En son ölçtüğümde 36.5 lara geriledi ateşi, bur durumda uyku tulumunu tekrar giydirmeli miyim yoksa aynı şekilde uyuması mı daha doğru?