Kızlar iyi akşamlar bebeğim 11 aylık olmak üzere 20 lik dişim çürük çektiremedim kaç doktora gittim çekmedi kökü sinirin içinde olduğu için şok ağrım var ve malum parolun hiç bi faydası yok instagramda takip ettiğim bi doktor içilebilir diyor ama emin olamadım bilgisi olan var mı