tenz 2 aylık bebeğim var. Emzirdiğim için çok dikkat edemiyorum kendime. Bu sezeryan göbeği nasıl erir?
Mnli tenz inmez diyenlere inanma benim zamanında indi sporla ve yediklerine dikkat ederek iniyor ama tek şart bu benim 7 aylık oldu şimdi tekrar başladım pilatese inecek mecbur
Gunayyyyyy tenz bende Sezeryan korsesi Stayfit dogum soonrasi korse aldim siklasdirci toparlayaci cok gyzel Trend yoldan , cok yardim ediyor
Mervetnl tenz 1 yıl oldu doğum yapalı şu an göbek möbek kalmadı özel hiç Bişi yapmadım bebek hareketlendikçe aç kaldım böylelikle gitti 😅😅
Sulennn bakkalemzigi 6 aylık oldu bebeğim hala adet olmadım siz ne zaman oldunuz? Kadın doğuma mı gitsem diye düşünüyorum:/
tenz bakkalemzigi hayır olmadım daha. Ki hamilelikte de o kadar spor yaptım suan hamile kaldığım kilodayım ama bi türlü inmiyor
EmineMercan Ne kadar inerse insin o kalıyor 7 buçuk aylık bebeğim 58 ile hamile kalıp 68,5 la doğurdum . Şuan 15,5 kilo verdim 53 kiloyum ama o göbek kaldı. Ha biraz azaldı tabi ama gitmiyor .
EmineMercan bakkalemzigi yani bilemiyorum hamilelikte 10 kilo aldım geri 15 kilo verdim doğurduğumdan beri. Regl de oldum . Ona rağmen inmedi . Tabi herkes bir değil 🤷♀️
tenz Sulennn emziren annelerde yada sütü bol sürekli süt salgılayan annelerde daha geç olur diyorlar süt salgılayan hormon daha baskın olurmus duyduğuma göre yani :)
tenz Mnli hamileykende öncesinde de pilates yapıyodum gayet iyiydi çatlamam bile olmadı ama bi türlü inmedi biraz daha bekleyeceğiz o zaman 😂
havvamtli Mnli plates için önerebileceğiniz bir isim var mı acaba benim de kızım 6 aylık sezeryan doğum yaptım göbek gitmiyor spor yapmak istiyorum ama kendimi zorlarım dikişlere birsey olur diye korkuyorum