Tavsiye olsun diye acmak istedim🌸
Mart dogumlu 1ay sonra 1.yası olacak🥹
40.gununden sonra yaza kadar iki günde bir yıkıyorum. Uykuya gecegimizde bez degisimi tulum giydirme salonda babasi varsa iyi geceler diye konusma öpme vs🥹 ev sıcaksa masaj yaparım yağlarım ve bana göre en önemlisi kış aylarında peteği aksam kapatıp uyumak. 2tog uyku tulumu giydiriyorum ve üzerini de örtmüyorum. dis donemi hastalık donemi haric genelde uyur bizim bazı kacamaklar dışında bazen dışardaysak gece 2ye kadar uyumaz meraklı melehat bizimle eğlenmek ister🌸 gündüz uykumuz 2ye düştü ki sanırım 1uykuya düşecegiz sabah 8de kalakr öğlen 11gibi uyur aksam ustu 3gibi uyur 4gibi uyanır ve bir daha uyutmam ki aralığı olsun. Ben bu sekilde yapıyorum belki faydalı olur🥹🌸