uytanebruu Merhaba anneler, kızım 17 aylık. Ne ıspanak ne kereviz ne pırasa asla bu tarz sebze yemeklerini yediremiyorum. Yemesinide çok istiyorum. Ne yapmam gerekiyor? Benimle aynı sorunu yaşayan var mıı?
shrhyt uytanebruu ekmek ve incir acayip seviyor Bi ondan Bi ondan veriyorum. Sevdigi biseyle yapabilirsiniz
shrhyt uytanebruu kuzum, kereviz li havuçlu pişir. Tadını biraz tatlı yapar havuc sonra eline al Bi incir küçük gidim gidim ver Bi de yemek den ondan veriyor sanıp ağzını açar sonrada alışır
shrhyt uytanebruu ıspanak corbasi yap mutlaka yine çorbaya havuc kat tadlandirsin.. direk et suyuyla sevmiyorlar 6. Ay da öyle yaptım şimdi 13 aylik et suyuyla da yiyor
uytanebruu Fatmaana Deneyeceğim bakalım. Mesela çorbasını bir şekilde içiriyorum. Ama yemeğine gelince tükürüyor. Çok katı yemekleri mi yiyemiyor diyeceğim makarnaya bayılıyor. Tavuk desen öyle. Ağzına parça gelince mi acaba istemiyor desem dediğim gibi öyle yemeklerde var bayıla bayıla yediğii😔
uytanebruu shrhyt Ispanak çorbası aksine içiyor. Ama yemeğini yemiyor. Dediğiniz gibi havuçla bir deneyeceğiim:)
Deletedmom_100 uytanebruu ben ıspanak yemeği yapıyorum salçalı pirinçli yoğurtla beraber yediriyorum çoğunlukla bin maşallah yiyor bazen öğürüyormuş gibi yapıyor ama başka seçeneği yok öğlen ve akşam yemeğimi çoğunlukla aynı öğün veriyorum çorba yaptıysam akşam menüm farklı olabiliyor tavuk vs. Ama ıspanağı felan öğlen ve akşam yediriyorum başka seçenek sunmayınca alışıyor bence
uytanebruu Deletedmom_100 Bense sürekli başka seçenek sunuyorum. Sunmayıncada aç yatacak diye düşünüp çok üzülüyoruum:(
Fatmaana uytanebruu ya belli olmuyor ıspanağın sadece yapraklarını yap ben öyle yapıyorum kızıma daha rahat oluyor
Deletedmom_100 uytanebruu Benimkide 16 aylık bir deneyin isterseniz yanına normal yoğurt yada sarımsaklı yoğurtta güzel tat veriyor benim oğlum sarımsağı seviyor 😂 cacık sarımsaklı yoğurt vs. Farklı bir tat olur yanına
Misssitare uytanebruu ıspanak ve pırasa yemeklerini düdüklüde yapıyorum daha yumuşak oluyor. Kereviz, brokoli, karnabahar vs sebzeleri daha çok çorba olarak tüketiyor. Bazen portakallı kereviz yapıyorum arada yediği oluyor. 17 aylık
Slm-sg uytanebruu 29 aylık ama ağzına sürmüyo. 1 yasındayken hapur hupur yediği brokoliyi bile yemiyor. Bende çorbasında veriyorum sebzeleri