arennehir Emziriyorum ama dunden beri sol gögüsüm asırı sertlesti ve agrıyor sagımda yaptım ama asla rahatlamadı hatta sagımda azıcık geldi o sertlik hic geçmiyor ne yapabilirim.
Prenses_annesi22 arennehir mastit olmus sanırım duzenlı sagım yap dus al dusta memenı asagıdan yukarı yukardan asagı saga sola dogru parmaklarla gevset sonra soguk lahana sarabılırsın ama önemli olan 2 saatte 10dk sagım yap
arennehir Prenses_annesi22 sagım yapıyorum ama damla damla geliyor asla yumusama olmuyor yaa umarım mastit olmam