Eşimin bir lafı var cezaevindeki insanların yarısı aptal erkeklikten içerde diye. “Aptal erkeklik”ten kastı anlamışsınızdır. Böyle trafikte olur olmaz şeylere kavga çıkaran tipler var ya işte bunlar adam yaralayan ,karısını döven, ben erkeğim ,kuvvetliyim ,herseye hakkım var diyen aptal tipler