Dilaraortacc 18 aylık iken sinyaller eşliğinde denemeye kalkıştım halılarım koltuklarım hep çiş oldu kaka bile yaptı halıma o derece sabır ettim sadece 1 hafta gece çiş yapmadı ona sevinmiştim ama sonra geri başladı derken ben bezledim tekrar. 32 aylık iken geçen sene mayısta bi anda oğlum bıraktı ve lazımlığına yaptı o gün bugündür asla bez takmadım ne gece ne gündüz. Bide oğlum geç konuştuğu halde anlaşabildik yani. 1 yıl olacak bezsiz 😊 Siz daha iyi tanırsınız oğlunuzu. Bi deneyin sizde😊