71gulsah71 osi30 ben kullaniyorum aslinda cok memnunum tek sıkıntısı koltugun deri olmasi bi sure sonra sirtini terletiyor bende careyi o kismina muslin ortu koymakta buldum
osi30 Poyrazsmomm peki oturma yeri çok geniş masa kısmı yukarda bebeğim rahat yiyemiyor yazıyo yorumlarda öyle mi 🙏🏻
osi30 71gulsah71 peki oturma yeri çok geniş masa kısmı yukarda bebeğim rahat yiyemiyor yazıyo yorumlarda öyle mi🙏🏻
osi30 71gulsah71 siz hangi rengini aldınız peki ben siyah düşünüyodum ama daha mı çok terletir suni deri ve siyah olduğu için emin olamadım
71gulsah71 osi30 yok hayir gayet orantili bebegim cok rahat yiyor yemegini yuksekligi falan kademeli zaten kendiniz ayarlayabiliyorsunuz
71gulsah71 osi30 biz camel rengi aldik valla sanmiyorum rengiyle terletmesinin bi alakasinin oldugunu ama terletiyor yani alirsaniz o kisma bisey ortersiniz daha iyi olur bence