Rabia_Sukran15 Arkadaşlar 1 yaşında bir bebeğim var bugün akşam üzeri kızımın kollarında şişlik oldu ama kabarıklar oldu doktor alerji olduğunu beyan etti turşu yedirmiştim bu sizin başınıza da geldi mi alerji de fikriniz varsa başınıza geldiyse lütfen yazınız
Prenses_annesi22 Rabia_Sukran15 bnm kızım 6 aylıkken vucudunda yaralar cıktı tabı ben böcek ısırdı yada toz akarından oldu zannettım 1 sene cektı yavrum doktor alerjı dedı ama test yapmıyo yaptırmıyo delırdım tabı kortızonlu kremler neler kullnmadık kı neyse bız bunu 2 yaşına kadar cektık tabı bıde bana sorun nasıl oldu en son esıme kalk özelw gıdelım dedım gıttık kandan test yaptırdık ozman yumurta ve süt ürünlerine alerjısı cıktı ılac kullndık vs yaralar gectı ama cok zordu her ırune bkmak ıcındekı maddelere kdr falan neyse 3 yasına doğru tekrar bı alerjı doktoruna goturduk koldan yaptılar test derı testı ordada süt proteınıne ve kırmızı ete cıktı doktor vermeyın demedı verın bagısıklık kazansın dedı eger yıne dokuntu olursa getırın dedı sukur sımdı ıyı
Rabia_Sukran15 Prenses_annesi22 çok teşekkür ederim bu yaşamış olduğunuz durumu anlattığınız içi ben de en kısa süre de gidecem alerji için daha kötüsü olmaması adına
Prenses_annesi22 Rabia_Sukran15 rica ederim bencede ciddi bı durum yanı bnde alerjık bunyeye sahıbım babasıda özellıkle bahar zamanı polen toz mafedıyr bızı gunluk bıle evde sureklı hapsıryoruz ana kız 🤭 hergun temzlık yapyorm mecbur