glcngzl1654 Öyle bişey yapmayin bende 33+4 doğum yaptım 1 hafta kaldı kuvezde bizim içinde kilo almasını bekliyoruz dediler orada sağlığı için güvende imza verip alırsanız aksi durum yaşanirsa Allah korusun vicdan azabından kurtulamazsiniz,emin olun çok iyi bakiyorlar beslenme saatleri çok düzenli siz sürekli sütünüzü gönderin emzirmeye izin varsa emzirin ilk zamanlar zaten sürekli kilo kaybı yaşamasi çok normal 200 gram ne ki alicaktir kilosunu stres yapmayın hiç, inşallah tez zamanda hayırlısıyla evinize dönersiniz.🌼