mysozclk benim de bi sağ bi sol 2 gün önce 2si aynı anda oldu. Açana kadar canım çıkıyor çünkü bebeğim meme tıkalı olduğu için süt gelmiyor diye emmiyor ağlıyor elimle sağa sağa anca açıyorum ama baya uzun sürüyor açılması bazen 1-2 gün sürüyor. Şu an hala tam geçmedi mesela 2 gün önce oldu hala devam ediyor. Artık bittim cidden psikolojim bozuldu hayat enerjimi emiyor bu durum resmen oturup ağlıyorum. Eşim uğraşma çok takıyorsun açılır diyor, kendi kendine açılsa keşke. Bıraksam daha kötü oluyor iyice birikiyor süt orada ağrı yapıyor mastit olmaktan korkuyorum bu seferde. Napçam bilmiyorum emzirmeyi çok sevmiştim çok istemiştim. Ama olmuyorsa bi hayır vardır deyip geçmek gerek demek ki bazen. Ben çok sağım yaptım sütüm artsın diye sanırım o yüzden bunları yaşıyorum ☹️