DenizAsaf merhaba benm bebeğimde 10 aylık ayırdım odasını yatağında değilde yere yatak yaptım etrafını yastıkla çevirdim öyle uyuyor bir hafta oldu ve aşırı rahatladım ilk günler ağladı yanına yattım biraz uyuyunca kalktım şimdi sabaha kadar uyuyor çok rahat alan geniş ve tehlikesiz rahat ediyor herhalde gece uyanmiyor hiç