hiralies ikizlerim 3 aylık ben yapıyorum gece 2 kere yapıyorum ama benim şöyle benimkiler uyanmaya yakın hafif hafif mikirdanirlar da onu duyup hemen kalkar emziririm emzirirken pispislarim uyanmazlar sakince gazını çıkarıp koyarım yerine bazen de kendi öğün atlarlar ben beslerim diğer ogununden önce aynı şekilde sabah 7 De de normal uyanırlar zaten