Kikirik52 Merhabalar kızım 1 yaşına girmek üzere mamayla besleniyor ek gıda/mama dengesini nasıl yapmalıyım? Mama veren tecrübeli anneler ne tavsiye edersiniz?
bakkalemzigi Kikirik52 Bizim ki 13 aylık Sabah uyanır sonra kahvaltı Öğle uykuna geçiş mama Uyanır yemek yer İkinci uykuya geçiş yine mama Uyandığında meyve , yoğurt vs atıştırır Akşam uyumadan 1 saat önce de gece tok tutacak muhallebi tarzı yicekler
shrhyt Kikirik52 biz memeyiz. Kestik. Sut istemiyoruz bende kalsiyum dengesini yoğurt ve peynirle sağlıyorum. Benim size önerim tüm gün yemek aksam uyumadan mama..
bakkalemzigi Kikirik52 iki ay önce doktor kesebilirsiniz gece beslenmesini akışkanlıktan kalkar acıkmaz su ver dedi kalkınca ddediği gibi yaptım bebeğim de uyum sağladı başlarda ama yakın zaman da çok ağlamaya başladı gece mama verince susuyor anca bende veriyorum