Ben kullandım. Benim bebeğim sabah 5 lere kadar uyumuyordu. Uyuynca öğlen uyaniyodu. Ne kahvaltı düzeni ne uyku düzeni vardı. Doktorumuz önerdi. Ben eczacılık fakültesi okuyan 25 yıldır eczacılık yapan akrabama sordum. Çocuklar için bi zararı yok kullanabilirsin dedi o da. Ama sürekli değil uyku düzeni oluşturana kadar mesela 15 gün. Bnde kullandım uyku düzeni oluşturdum tam derken çocuğum hastalandı geri gitti uyku düzeni. Daha da kullanamadim çünkü sürekli kullanmak iyi değil her şeyin fazlası zarar