anplt Bugün 6 aylık oğluma keçiboynuzunu özü pekmezi aldım bazı tariflerin içine bir çay kaşığı kadar karıştırmak için internette uygun olduğu yazıyor var mı zararını gören
Seastar anplt Ben doktorumun tavsıyesi ile hergun yogurt yıyor içine 2 mınık kaşık organik üzüm pekmezi eklıyorum.Bazen elma bazen armut bazen 1 adet bebe bisküvisi eklıyorum.
Semaaa39 anplt keçiboynuzu eeken ergenliğe yol açıyor deniliyor. Bu yüzden ben hurma dut özü tercih ediyorum
zumrasmom_ anplt kendi fikrimce bi zararı olmaz. Bazı domtorlar yenidoğan bebek meme tutkuyor ve mamaya da tepkiliyse mamanin içine az miktarda pekmez öneriyorlar tatlandırmak için
Elonice Ben 6 aylikken ilk ek gidaya geçtiğimizde elma püresinin içine 1 cay kasigi kadar koyup verdim bi sorun yasamadim ama alerji yapabilir diye direk icirmedim hafif tatlı oldugu icin
Niihhaann Keçiboynuzu özü vermiştim oğluma 7 aylıktı alerjik bir bebek zaten yüzünde egzama oldu biraz daha bekleyin derim eğer tadımlara yeni başladıysanız
Elonice anplt Bigün keçiboynuzu pekmezi ile bigün üzün pekmezi ile verdim pekmezleri internetten almistim bebek pekmezi diye