Hanımlar normalde böyle değildi ama bu birkaç gündür çok huzursuz uykuya dalmakta zorlanıyor akşamları oluyor özellikle bu dediğim şey yani gece uykusunu yatırmam 12′yi biri buluyor ama bu saate kadar da sürekli böyle ağlıyor koysam ağlıyor kucağıma alsam ağlıyor emzirmeye çalışsam ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım sizlerde durum böyle mi sanki kendi bebeğim gitti başka bebek geldi yerine normalde kendisi uykuya dalabiliyordu ama bu son birkaç gündür kendi başına uykuya dalamıyor ağlıyor direniyor uykuya direniyor