Merhaba. 21 gün önce zorunlu sezeryan olum. Sonrasında sağ kolum çok ağrıyordu hemşirem filitre kahve içerek geçeceğini söyledi düzenli içtim sağ kolumun ağrısı geçti ama sağ kaburgam 21 gün oldu hala çok ağrıyor nefesimi kesiyor ağrısı doktoruma sordum ameliyat sırasında yan baktığın için dedi bana biraz saçma geldi çünkü bebeğim sezeryan da olsa zor çıktı birkaç kişinin Baskı yaptığını hissettim incinme olabilir mi diye düşünüyorum çünkü dayanamıyorum bazen ağrısına başına gelen var mı acaba? Teşekkürler