barisinannesi35 benim bebeğim de uzamış sarılık olmuştu.Tam geçmesi 3 ay kadar sürdü. İlk 10 gün iki günde bir ölçülüyordu. 11. Gün de 17 değer ile yatışı yapıldı. Bir gün fototerapi aldı ve 7 ile taburcu olmuştuk. Ondan sonrakı kontroller de yine yükseldi azar azar. 12 ye çıktı tekrar. Çok üzülüp çok ağlardım tabi lohusa hali ve yetersizlik hissi oluyordu🤦🏻♀️ 12 değer çıkınca içimden her hurafeyi de deneyeceğim demistim. Sarı yazmalar, suya altın atıp banyo yapmalar, ışık altında yatırmalar… Ve iki gün boyunca yarım saatte bir emzirme maratonuna girmeler. O iki gün sonunda doktora gidince değer 6 ya düşmüştü. Doktor bile şaşırdı ne yapiyorsan devam et 3 aya tam duzelir artık zararsız demisti sarılık. Tavsiyem bolca emzirin 🌸💁🏻♀️