Momalpa Merhaba elimde 3 paket mama var her biri 1.200 gr skt 29.3.24 bebeğim ek gıdaya geçtiği için çok fazla içmiyor acaba buzluğa atsam olur mu bir bilginiz var mı hanımlar
Momalpa tantuniayrangerisiyalan bende ilk defa dondurucam acaba olur mu diye sizlere danışmak istedim ☺️