Ayseguldemir01 9 haftalık hamileyim bu 2. Gebeliğim ilkinde kusmadan dolayı birsey yemiyordum bunda da mide bulantısı hiçbir şey yok fakat iştahım hiç yok sabahtan beri 1 elma ile duruyorum zorlayamiyorum kızlar siz ne yapıyorsunuz bu durumu nasıl aşarım?