Nika diş döneminde zaten kilo almıyorlar genelde yani benim oğlum almıyordu en azından bir de artık hareketleniyor yavaş yavaş almaması normal bence 1 buçuk yaşından beri aynı kiloda ben ben kilosunu boyunu pek takmam sağlığı yerinde olsun derim boyu birazcık kısa ama bizde kısayız eşimle kilosu da o kadar harekete göre normal yani