Kaan01 Hicbir avukat net bilgi vermiyor saka gibi. Verilen nafaka her yil ufe oraninda artacak. Sorum su : her yil dedigi kismi ocak ayinda mi yoksa nafakanin basladigi ay hangi ay ise o zaman mi ? Ve bu yil alanlar ufe zammi ne kadar aldi
Kaan01 nnnida hanimefendi ben ucretsiz danismak istedim demedim konumuz bu degil. Kendi avukatim var o bilmiyor. Tanidigimiz avukatlar da bilmiyor. Bundan bahsediyorum
Kaan01 simseklivekalpli iste bilemedim ocak ayinda sacma sapan arttirdi nafakayi. Ufe ye gore mi yapti yoksa mahkemeye yaranmk icin mi bilemedim cozmeye calisiyorum
Kaan01 simseklivekalpli bir cevap bulamadim ki buraya yazdim. Bende bunu anlamiyorum soru bu degil. Bilmuyorsaniz niye yaziyorsunuz laf olsun diye mi
Sevah Kaan01 insanlar a çemkirmek yerine. Eski eşinize sorarak. Yada avukatınıza aynı tepkiyi vererek. Cevap alabilirsiniz insanlar size yardımcı olmaya çalışıyor herkese neden ters cevap veriyorsunuz ?
Minikaola Kaan01 bir tarih belirlenmediyse ki genelde belirlenmiyor nafakanın bağlandığı tarihten itibaren başlar
Allahkahretmesin1 Avukatınızın ve hatta çevrenizdeki avukatların bilmemesi çok saçma değil mi? Emin misiniz avukat olduklarına?
Kaan01 Allahkahretmesin1 ya arkadaslar ben bu tarz yorumlari anlamiyorum. Bu cevaplarin size de bana da faydasi yok. Simdi ben bu yoruma ne diyeyim ? Evet hicbiri avukat degil kandirdilar beni oldu mu rahatladiniz mi ?
bsrshtrk Kaan01 o zaman nafaka başlangıç tarihinde artar. Ama erken artması senin işine gelir. Az mı artmış gibi geldi sana
Allahkahretmesin1 Kaan01 düzgün bir avukat bulmanızı önermek için olayı anlamaya çalışıyoruz bence siz avukat ile falan görüşmeyip direkt buraya yazdınız sanki 😂
Ececiiim Kaan01 boşanma avukatınız nafaka durumunu bilmiyor. Umarım yanlış anlamadım. Bence kendinize işinde uzman bir avukat bulun. Buralarda boşa zaman kaybetmemiş olursunuz
Kaan01 bsrshtrk 1500 den 2250 yapmis. Ocak ayinda. Her sekilde az bnce Ufe oranini da herkes farkli soyluyor nette de farkli yaziyor