ilknurdnc68 kürtaj olcam salı yada. arsamba içimde ufak tefek parçalar kalmiş pnları düşük hapı yada dogal bir yontemle kanamayla dışarı atamazmıym
Deletedmom117 ilknurdnc68 neden sürekli düşük postu açıp soru soruyorsunuz anladığkm kadarıyla doktora gittiniz kürtaj günü aldınız ısrarla kürtaj diyip durmanızdki neden ne ben hiç bilmeden gittim oldum yada doktorunuza sorabilirdiniz
ilknurdnc68 bir hap varmış içi temizliyormyş ufak tefek psrçalar için doktor tavsysyle kulananlar varmş bilen varsa yazarmı doktırumda onaylarsa kulanıcam onaylamazsa mecbur kürtaj
Janss ilknurdnc68 Doktorunuz önerirse kullanabilirsiniz. Parça kaldıysa risk alınmaz ilaç ve ya doğal yöntemlerle .