Valla ben bebek hemşiresiyim ve çocuk servisinde çalışırken çocuklar antibiyotikten dolayı yanık derecesinde pişik olurdu . Kendi bulduğum bir tarif vereceğim elinizin altında olsun . Bu arada 5 aylık bebeğim var pişik oldu çok kötü . Gece sürdüm sabaha hiç bir şey yoktu . Hametan travazol ve furocin kremi göz kararı eşit miktarda karıştırın sürün . Bizzat onlarca çocukta denedim onayladım . Kendi kızımda da ☺️