mlkmlk123 Buseniz_02 bende aynıyım ya gebelikte tansiyon vardı şimdi normal ama bir türlü düzelemedim gözdede bir şey çıkmadı
2512202312 Buseniz_02 benim oluyor ve migrenin var migrenin tutmadan bı beş on dakika önce başlıyor bulanık görmem sonra geçiyor ama baş ağrısı başlıyor geçince doktora gttim migren demişti migren başlamadan önce belli edermiş baş ağrısı yasicagni herkeste farkli etki olabilir demişti sndekide bu seklde demişti bu arada 10 yıldan fazladır migren var
GizAdel Mutlaka en yakın acile gidip başvurun eğer randevu tarihiniz ileriyse. Bu tarz durumlar şakaya gelmiyor sizi korkutmak istemem ama eşim 4 ay önce benzer bir durum yaşadı ve şu an %70 gözleri görmüyor beyninde ödem çıkmıştı göz sinirleri hasar gördü
GizAdel Ki biz bu durumu yaşar yaşamaz doktora gittiğimiz halde çok zor süreçler yaşadık hala yaşıyoruz..
GizAdel Buseniz_02 bakarlar tabii ki gidin. Biz polikliniğe gittiğimizde keşke dün gece acile gelseydiniz direkt yatış yapılırdı demişlerdi nitekim 1 ay hastanede yattı eşim şu anda da tetkik amaçlı yatış yapıldı bir hafta yatacak..