Snp57asel cansu3545 hic bisey parol da içsen fayda etmez benim öyle oldu anca dişçiye gittim öyle rahatladım 😀😃
moommyyy cansu3545 ben de burada bekleyeyim. Günlerdir ağrı çekiyorum ama bebekle dişçiye gidemiyorum 😞
shrhyt cansu3545 gece uyumadan önce gidip yaptırdım sonra dönünce sütü sagip attim arada 4 saat geçti emzirdim. 1 gün emzirmeyim diyen arkadaşımın sütü kesilmişti. Göze alamadım
-Kuzika- moommyyy karanfil yağı denediniz mi? Bir kac saat uyusturuyor ama sonra yrniden basliyor en kisa surede disci malesef tek cozumu
moommyyy -Kuzika- denemedim alıp deneyeyim bari çok teşekkür ederim. Sadece parol içiyorum gece yatarken biraz rahatlatıyor uyuyamıyorum yoksa
-Kuzika- shrhyt sütü sagmaniza gerek yoktu bu arada. Dise uygulanan lokal anestezi bebege zarar vermiyor,kana karismiyor. Her turlu dis tedavisi yapilabilir bilinenin aksine
-Kuzika- moommyyy yanliz sürerken cok dikkat edin karanfil yagi cok yakiyor ozellikle dudak kenarlarini çok tahris ediyor.
shrhyt -Kuzika- banada öyle dediler bisey olmaz kimi de sakın verme diyince kendimce ortak karar aldım:))
TheMomm -Kuzika- Bugün gittim masadan kaldırdı beni doktor bebeğim 27 gunluk zararı olur dedi devlet diye mi öyleydi acaba aklım almıyor ya burda görüyorum çoğu emziren anne gidip çektirmiş
-Kuzika- TheMomm aa çok ilginç. Belki devlet olduğu için risk almak istememiştir diyecegim ama emzirme döneminde tamamiyle serbest diş tedavileri. Sagima falanda gerek yok ayrica.