Elimde molfix bez fazla kaldı. İkinci çocuk için saklasam mı diye düşündüm ama son kullanma tarihi varmış. Açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmeli diyen de var, açılmasa da 2 sene sonra kullanılmaz diyen de var, yoooo ne alaka tabii ki kullanılır diyen de var. Sizin fikirleriniz nelerdir?