baltopagasii benim oğlum 23 aylıkken biz tuvalet eğitimine başlamıştık 1 ay boyunca zar zor öğrendi ben o zaman 6 7 aylik hamileydim. Bu öğrenme sürecinde üst baş değişimi çok oldu günde kaç kıyafet kirletiyordu halı koltuk yataklar sandalyeler hep mahfildu 10 dakikada bir tuvalete götürüyordum. Lazimligini beraber seçip almıştık ama hazır olmadığından biraz zor öğrendi o süreçte. Gece de gündüzde bıraktık bir anda. Gündüz sürekli tuvalete götürdüm birde o sıralar cisimiz tuvalette kakamiz tuvalette şarkısı filanda açardım çizgi filmde izletirdim sevimli dostlarda filan. Kardeşi de doğunca zorlanırim diye ben hazır olmadığı bir dönemde başlatmak zorunda kalmıştım yani o dönem sabah 6da kalkardim çamaşır atardım sonra oğlum kalkardı güne başlardik sürekli çamaşır nevresim yikanirdi sürekli elimde bez bir orayı bir burayı temizlerdim öğrendiği zamanda eve koltuklari yatakları yıkatmak için çalışanlar getirdim komple tertemiz yıkadılar. Ama ev çok pis oldu o dönem yani buna hazır ol birde çamaşır nevresim vs çok oluyor o dönem.ben artık pes ettiğim bir noktada oğlum birden öğrendi yani 1 ayın sonunda. Ara ara gece kacirmalari olsa da şu an 3.5 yaşında ben gece yatmadan önce çise kaldiriyorum birde 2 3 saat sonra birdaha kaldırıyorum yapmıyor altına ama ilk zamanlar öğrendiğinde gece kaldırıp yaptirtsam da sabaha karşı yine yapıyordu mesela artık o yok gece kaldırınca birdaha yapmıyor