Hayat76 6 ay 20 günlük bebegim ek gida alıyor asla şu iceremiyoruz, mecbur kasikla zorla vermek durumunda kalıyoruz onuda dışarıya atıyor. Ek gida günde 1 öğün alıyor sagdece ama şu içmiyor bu bobreklerjne zarar verirmi.? Siz nasıl baş ettiniz
Ogretmenannex Hayat76 suyu çelik bir kapta ağzı kapalı olarak koyun donsun. Sonra çözdürüp ılısın verin . Bir de böyle deneyin. Su bu şekilde tadı farklı oluyor biz çözümü böyle bulduk.
Elifdemir1907 Hayat76 benim kızımda içmiyor kaşıkla çok zorlandigim bide çok az geldiği icin önceki kan ilacının damlaligini yıkayıp onunla veriyorum öyle biraz içiyor biberona alistmirmaya çalışıyordum olmadı onla da artık içmiyor içine pekmez koyuyordum azıcık tatlansin diye başta öyle içiyordu biraz şimdi yine onuda içmek istemiyor tekrar damlalik yöntemine geri gondum onunla içiriyorum 😕 az içiyor ama hiç icmemesinden iyidir damlalikla veya şırıngayla icirmeyi deneyin isterseniz ben alıştırma bardağı da aldım ama onunla da içmiyor :(
kizinaasikbiranne Hayat76 bizimki de su içmiyordu zorla zorla biberonuyla veriyorduk şimdi 13 aylık lıkır lıkır içiyor 😊
Simnur Hayat76 anne sütü/ devam sütü ilk 1 yıl sıvı ihtiyaçlarını karşılıyormuş doktorumuz sadece teklif edin içmeyebilir dedi
Hayat76 Ogretmenannex dondurucuda dondurcam sonra çözüp ılık şekilde vericem doğrumudur. Teşekkür ederim
Elifdemir1907 İsterseniz normal bardakla da icirmeyi deneyebilirsiniz ama benim kızım normal bardakta hep boğuluyor icemiyor dökülüyor suyun büyük kısmı o zaman da ne kadar içtiğini anlamadığım için en iyisi damlalikla iciriyorum
Hayat76 Elifdemir1907 ben aslında çözümü sabah ilk kalktiginda aç karna şu iciriyorum çünkü aç olunca secemiyor maglesef o şekilde yapiyorum Bi 80 ml içiyor. Ama sonra asla içmez ve çok korkuyorum bobreklerune bisi olur diye illah ettim
Elifdemir1907 Hayat76 benimki onu da içmiyor suyla sütün tadını ayırt ettiği için çatlayana kadar ağlıyor mecbur süt vermek zorunda kalıyorum
kizinaasikbiranne Hayat76 benimki mama biberonuyla çok zorda olsa içiyordu. Annem kardeşime çay kaşığıyla yavaş yavaş verirdi 😊her saat bir iki çay kaşığı içse yeter bence bi de sütünüz. Yavaş yavaşta arttırırsınız her saat başı 3-4’e çay kaşığına çıkarırsınız
_YanakReisinAnnesii Hayat76 su içme olayı büyüdükçe düzeliyor. Benim oğlum da bu aylar da içmezdi , sadece biraz ılıtıp verirsem az birşey içer bırakırdı. Şuan ek gıdayı doyana kadar yemediği için bi problem yok. Ek gıda miktarı zamanla arttıkça ve büyüdükçe kendiliğinden çözülüyor su işi.
Aidaninannesi Hayat76 belki ek qıdaya hazır değil? 6ay doldu diye direk illa yemesi iömesi gerekmez.bazı bebekler 8ayda bile yemeye su içmeye başlaya bilir