Doğum sonrası ayaklarımda mantar oldu ellerim çatladı 3 ay oldu hala geçmedi ayaklarım için en son doktora gittim ama ellerim çok kötü yaşlı eli gibi oldu aynı önceden böyle hiç sıkıntım yoktu acaba doğum yaptığım hastanede bir mikrop ya da mantar kapmış olabilir miyim ya da ayaklarım çok ödemliydi ondan dolayı olmuş olabilir mi başına gelen var mı