Benkeyfimkahyasi90 Selam canlar aranızda iyot kullanan varmı? Kendine ya da çocuğuna ? Baya araştırdım çok faydalı diye 2 şişe sipariş verdim ama emin olamadım kullanmakta Aranızda kullanan canlar lütfen yorum yaparsanız çok sevinirim
Mrvsmt2502 Benkeyfimkahyasi90 iyot bu ara gereksiz meşhur oldu fakat bilinç kullanımı daha zararlı. Mesela şuan bebeğinize B12 kullanıyor musunuz yani tahlil yapılıp düşük çıkarsa kullanılır değil mi iyotta bu şekilde ama kullanma kimse tahlil yaptırmıyor bilinçsiz her şey zararlı olabilir. Birde kendinizi geçtim bebeğinize kullanmışsınız iyi cesaret
Mnli Benkeyfimkahyasi90 kayınvalidem eczacı zorlaması ile ailece kullanıyoruz sütün kalitesini de arttırdığını iddia ediyor biz her gün kullanmıyoruz bağışıklığımız düştükçe kullanıyoruz bebeğime kullanmadım ama 4 yaşındaki oğluma kullanıyorum
Benkeyfimkahyasi90 Mrvsmt2502 fazla olan iyot alımı vücuttan atılıyormuş hemşire bir abla söyledi yani vücutta birikmiyormuş öyle demişti ama açıkçası hiç kullanmadım
Mrvsmt2502 Benkeyfimkahyasi90 fazla iyot tiroid bezinin hızlı çalışmasına buda guatr a sebep olabilir ama atılıyorsada